yourlovelystaar

Sry

Publicerad 2012-01-19 17:51:07 i Allmänt,

Okej förlåt att jag inte gjort nått inlägg typ förutom tipsen på tävlingarna, ni som inte sett dom är det dom två inläggen som är under detta så kolla gärna in dom! ;D
Jag har varit ganska så upptagen med mitt projektarbete för ligger efter i tiden med det.. Inte bra alls!!..
Men iaf nu börjar jag komma ikapp med arbetet så jag lovar att det blir fler inlägg på bloggen nu.
Imorn kanske ni får ett smakprov på nån bild från mitt PA.
Visst ja imorn ska jag ju och få räls.. :S är jätte nervör för jag gillar inte tandläkare men ni ska kanske få bild på hur mina tänder ser ut nu så kanske ni förstår att det kommer bli mkt skönt för mig ändå att få räls. :)
Imorn får jag räls där uppe och sen i februari tror jag att jag skulle dra ut två tänder där nere för att sedan få räls där också.
Det är mest trångt där nere för mina tänder och jag fastnar med tungan på under sidan mellan tänderna och river mig lätt på innersidan av läppen så ska bli skönt att få detta fixat.
Måste skaffa tandförsäkring eftersom att det kan överskrida gratis tiden elr vad man nu ska säga. ;)
Nu ska jag umgås lite med svärmor Lena. :)
PussPuss. :*

Kommentarer

Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

Publicerad 2012-01-19 20:28:47

håller med :D



vad gör du då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela