yourlovelystaar

Skola..

Publicerad 2012-01-16 12:20:55 i Allmänt,

Sitter i skolan och försöker att redigera bilder till mitt projektarbete och bara väntar på att klockan ska bli 15.30 så att jag får kolla min syn för att ta reda på om det är boven till att jag har migrän så ofta så det märks.
Så det är enda anledningen till vrf jag sitter i skolan och jobbar ist för hemma.
Det är så drygt att sitta här hela dagen och göra samma sak så därför tar jag blogg och FB paus ibland. ;)
Har även hittat en extern hårddisk som jag ska köpa och den va billig. Den är på 500gb och liten och smidig att ta med om man vill det.
Så den blir det att köpa när pengarna kommer för jag har ingen plats kvar alls typ på min dator. -.-''
ska bara ha mina skol saker kvar på datan och mina privata saker på den externa hårddisken.
Gosiisen kommer hem till helgen också! :D<3
Ska bli så mysigt!
På fredag får jag räls i över käken och sen i under käken fast det får jag kanske om nån/några månader..
Längtar inte precis men ska bli skönt att få finare tänder! :D
Haha det märks om ni får före och undertiden och efter bilder. x)
Nu blire att fortsätta redigera..
PussPuss. :*

Ni får en bild på mig från i helgen också. ;P

Öronmuffarna som jag har på mig fick jag utav Kevin i julklapp och kommer från NewYorker! :D Jag ÄLSKAR dom!!<33 Tack Kevin! :D

Kommentarer

Postat av: Evah

Publicerad 2012-01-16 19:42:56

Vilken fin bild. :)



SV: Kul att kunna se vem du är nu hehe. :) Är allt bra med dig? Kram.

Postat av: Daniella

Publicerad 2012-01-17 15:18:19

Hur mår du idag då? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela