yourlovelystaar

*Sadface*

Publicerad 2012-01-05 09:03:43 i Allmänt,

Älskling har precis släppt av mig hemma i forshaga och åkt vidare för att åka till lan.
Även fast han kommer till mig på lördag igen för att sova en natt sen vidare till älvdalen så är det så svårt för mig att vara ifrån han nu efter att ha spenderat ett helt lov med han.
Det va längesen jag grät såhär mkt när han skulle åka. :''(
Saknar han så mkt redan, önskar att jag kunde vara med han nu också men han ska ju få ha kul på sitt lan och inte behöva tänka på att vara lite med mig då och då under lanet. Tycker att det är synd att jag inte har en dator som man kan spela LOL på för det är roligt.
Man kan bara spela FB spel på min data typ. -_-' (Jävla Mac!)
Nu ska jag försöka sluta sörja min ensamhet och skriva om nått roligt. Idag ska jag gå på stan med mamma för hon ska fixa några ärenden så jag tänkte följa med och vara trevligt sällskap. :)
Har inget mer att skriva just nu.
PussPuss. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela