yourlovelystaar

Ny Färgad Igen..

Publicerad 2012-01-25 21:26:55 i Allmänt,

Helluuuu..
Idag så gick skoldagen jätte fort tyckte jag och det va lite tråkigt för jag skulle vänta på Elin i 4 timmar typ på att hon skulle sluta. :)
Undertiden som jag väntade på henne gick jag runt på stan och shoppade lite, jag köpte en tröja, ett par kort byxor och ett par svarta jeans. Sen gick jag till McD och köpte strips och satt där tills min dator dog och efter det gick jag och köpte en yoggi med mussli i och gick och satte mig i mitt i city och åt det och sen gick jag lite mer på stan.
När hon kom in till stan möttes vi upp i mitt i city och gick sen till Café Royal så bjöd jag henne på fika.
Sen fixade vi lite och kollade lite för att senare åka hem till Elin för att blondera mitt hår en gång till.
Och nu sitter jag här hemma. :)
PussPuss. :*

Här har ni resultatet! (Dålig bild.)  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela