yourlovelystaar

Nu Ni..

Publicerad 2012-01-03 21:25:44 i Allmänt,

..Får ni äntligen ett inlägg. ;)
Har ju knappt bloggat under mitt jullov men det är för att jag hela tiden har varit med min underbara pojkvän och bara ägnat mig åt han typ. Har också träffat kompisar men inte alls mkt för vi har haft saker att göra hela tiden typ.

Jul va typ hälsa på ata mat och umgås sen åka vidare, så va det i ca 4 dagar så man va jätte mätt efter det. Har fått många fina julklappar.
Från Mamma: En ny mascara & en kimono/morronrock! :)
Från Kevin: Ett par ooooootroligt sköna öronmuffar och ett hudsett med typ body butter m.m. :)
Från Lena: En morronrock, ett par leggins, ett underställ. :)
Från Jonas & Co: Fick bio kort tsm med älskii av dom. :)
Från Mormor & Morfar: 200kr, två jätte fina kökshanddukar som mormor broderat på. :)
Från Farmor & Farfar: Ett presentkort på H&M 700kr! :)
Från Älskiiii: En dag på stan!! Då köpte jag en BH, tre par tjocka strumpbyxor, smink saker, hårfärg, sen kan det varit nått mer men kommer inte på det nu. :) Sen använde jag mitt presentkort på H&M så älskling slapp betala allt. ;)
(Kan ha glömt skriva nått men då får det va.)

Nyår kom det massa folk till mig och babe och det va otroligt roligt med massa dricka men så borta va man inte. ;) Jag minns allt från kvällen och det va sjuuuuukt roligt att få träffa min KÅTBOCK igen!!! Har saknat henne nått så otroligt mkt.
Vi måste fan bli såååå mkt bättre på att träffas!! Love u gums!<333
Saknar massa fler personer också!!<3 Jag måste bli bättre på att träffa alla offtare än vad jag gör nu.
Måste också bli bättre på att blogga offtare!! Elr vad säger ni? ;)

Min underbara åker ifrån mig på torsdag också för han ska på ett lan. :( Det är roligt med lan men jag hatar att sova ensam!! F*N vilka mardrömmar jag brukar ha då.. Känner mig inte trygg när jag sover själv. :(
Hoppas att min gosiis får praktik här hemma i 6 vecor så jag får sova brevid han!!<3
Nu till veckan börjar ju skolan igen och det är sista terminen i 3:an nu sen tar man studenten!! Så GÖTT äre!! :D
För vet ni vad som händer efter studenten elr kanske inte direkt efter men efter några veckor elr liknande så får jag äntligen flytta ihop med min älskling! :D<333 Hoppas att båda hittar jobb fort så vi kan börja spana efter lägenhet och kanske få en ganska fort också. :P
Jag är van nu att kunna vara med mig älskling så blir ledsen nu när han ska åka. :(
Asså jag behöver ju inte vara med han varje dag lixom bara jag får sova brevid han och sånt är jag nöjd och ja vet att han tycker lika där. :)<33

Nej nu tycker jag att jag nästan börjar svamla iväg och skriva om samma sak hela tiden utan att komma nån vart så det får räcka nu. :)


PussPuss. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela