yourlovelystaar

Kommer Inte På Nån Rubrik

Publicerad 2012-01-22 12:15:57 i Allmänt,

Hejsan på er, Igår va vi ju på middag så jag orkade inte skriva nått mer inlägg när vi kom hem för va så himmla trött!
Det va jätte god mat iaf med potatis och kött m.m men tyvärr kunde jag inte äta så mkt pga rälsen mina tänder gjorde hur ont som helst!
Sen till efterrätt fick vi glass m.m och det gick jätte bra att äta och det gjorde så att smärtan domnade bort lite också vilket var väldigt skönt.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske färga mitt hår rött igen elr så ska jag låta det vila ett tag men det är typ blont på vissa ställen, rött kvar på vissa ställen orange på vissa ställen sen kanske lite rosa också men det är olika i olika ljus.^^
Så det ser lite roligt ut just nu, ni kanske kan få bild på det senare elr nått. :)
Har inte nått annat och skriva så skriver mer senare.
PussPuss. :*

Kommentarer

Postat av: Evah

Publicerad 2012-01-22 13:25:32

SV: Okej. :) Vad händer idag då? Själv ska jag sätta mig och plugga. :/ Kram.

Postat av: Evah

Publicerad 2012-01-22 16:15:48

SV: Jaha okej. :) Ja då får man passa på att mysa. Plugga hinner man att gör haha. :)

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Publicerad 2012-01-23 09:50:29

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela