yourlovelystaar

Kärlek!<3

Publicerad 2012-01-08 15:16:09 i Allmänt,

Nu har älskling åkt hem till hagalund och till möran åker han till älvdalen och jag saknar han redan hur mkt som helst!!<3333
Det positiva är att han antagligen kommer hem på torsdag igen även om han får praktik hemma elr inte.<33
Älskar dig Erik min själsfrände!!<3333
Det va hur mysigt som helst att få vara med han en natt till! Det är verkligen jätte svårt när vi åker ifrån varandra.
När han sa att han skulle åka började jag gråta direkt för ville inte att han skulle det och då sa han att "Det är verkligen kärlek när man har svårt att säga hejdå till varandra." och det tyckte jag va hur gulligt som helst och det stämmer tycker jag!<33
Jag älskar min gosiis så otroligt mkt!!<33
Kan inte tänka mig ett liv utan han!<33 Mitt liv skulle vara så tomt och inte ha nån mening!
Nu ska jag äta godis och kolla på tv och längta tills jag ska prata med min älskling ikväll.
Mamma jag och lillebror ska nog ha lite mys ikväll för det skulle vara en bra film på tv.^^

Du gör mig så lycklig!
Du är det bästa som hänt mig och jag menar det med hela mitt hjärta!
Jag skulle göra allt för dig!!<3333333333333333333333333333333333

PussPuss. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela