yourlovelystaar

Jahapp

Publicerad 2012-01-29 16:05:49 i Allmänt,

Hej på er, inatt sov jag hur j***a dåligt som helst!!
Jag hade bara massa mardrömmar om att jag dog m.m sen lite andra saker i drömmarna som hände som jag inte vill skriva om.
Jag kan säga att jag inte alls mår bra just nu, jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt.
Ingen bra dag alls detta!
Känner inte för att gå till skolan imorn känner mer för att sitta själv och typ gråta elr nått tills jag mår bättre.
Jag vill inte berätta vrf jag mår dåligt här i bloggen av privata själ så hoppas ni förstår.
Idag ska jag försöka konsentrera mig och bli klar med min hemtenta och göra lite andra saker. Jag ska försöka att hålla mig syselsatt hela dagen så jag aldrig får tid över att tänka på annat.
Funderar också på att byta bloggplats då Blogg.se har börjat att krångla lite för mig.
Får väl se hur jag gör kanske gör en testblogg på nått annat ställe till en början iaf. :)
Nu ska jag hjälpa mamma med maten.
PussPuss. :*

Kommentarer

Postat av: HannaStar

Publicerad 2012-01-29 20:03:37

Det blir bättre snart sis <3 Hang in there!



Och angående bloggplats så kan jag säga att blogspot är så sjuuukt mycket bättre och enklare än blogg.se, där är det skitlätt att göra designen själv och alla små funktioner är enklare. Testa det istället vettja :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela