yourlovelystaar

Helluu

Publicerad 2012-01-17 17:47:59 i Allmänt,

Idag vaknade jag med huvudvärk så sov lite extra kände mig också febrig så pluggade hemmifrån idag.
Åkte in till stan ändå för va tvungen att fixa ärenden.
Beställa glasögon, köpa med en sak åt mamma m.m.
Nu sitter jag hemma och mår sådär, kunde mått bättre.^^
Ska snart fortsätta redigera bilder, kan säga att det går sakta framåt eftersom jag inte kan med Ps. x)
Men innan det så ska jag fixa sallad och sånt tills imorn då vi åker till branäs med 3:orna på skolam.
Jag ska åka slalom för första ggn i mitt liv, tror ni jag är nervös elr? x)
Är det någon som har åkt förut och kan säga om det är lätt att lära sig elr om det är svårt?^^
Men nu måste jag gå, skriver sen igen kanske.
PussPuss. :*

Kommentarer

Postat av: BEXOLLILA.

Publicerad 2012-01-17 18:02:31

var gärna med i dagens blogg :http://bexollila.blogg.se/2012/january/hjalp-oss-tavling.html#comment

Postat av: Evah

Publicerad 2012-01-18 11:31:42

SV: Okej vad härligt. :) Jo det är bara bra med mig med. Händer idag då? :) Kram.

Postat av: Addie Hero

Publicerad 2012-01-18 12:02:00

Hej, fin blogg!

Har precis fixat en ny tävling på min blogg. Var gärna med och tävla!



http://addiehero.blogg.se/2012/january/utkast-jan-16-2012.html



Ha en bra dag, puss!

/Addie

Postat av: Evah

Publicerad 2012-01-18 15:01:23

SV: Vad jobbigt. :/ Du får krya på dig!

Jag ska bara mysa med killen och så faktiskt. :) Ska bli riktigt gött att bara slappa och mysa. Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela