yourlovelystaar

Fråga Till Er..

Publicerad 2012-01-25 22:56:50 i Allmänt,

Läste precis på en annan blogg om att hon tycker att man är skabbig om man inte sminkar sig och att hon får typ kvälvningar när hon ser nån osminkad typ.
Jag själv tycker att det låter lite väl överdrivet men hon får ju tycka som hon vill.
Jag själv tycker att man ska vara så lite sminkad som möjligt, att man ska vara mer naturlig för det är finast och man "döljer" inte sitt riktiga jag typ.
Sen är det ju olika från person till persom om man vill sminka sig mkt elr lite elr inget alls.
Jag tycker också att om man ska bort elr göra nått speciellt så kan man väl fixa till sig lite extra men ändå försöka att inte dölja sin naturliga skönhet.
Den som inte vill sminka sig alls är ändå smart för man får fortare rynkor av smink.^^
Vad tycker ni om detta? Tycker ni man ska sminka sig elr inte? Vad tycker ni är snyggaste sminkningen? :)
PussPuss. :*
(Nu ska jag sova.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela