yourlovelystaar

Byter Blogg Ställe

Publicerad 2012-01-30 15:09:27 i Allmänt,

Jag håller på att byta blogg plats nu, så detta är nog det sista inlägget på denna blogg tror jag iaf. ;)
Min nya blogg heter också YourLovelyStaar vast nu är det YourLovelyStaar.blogstop.com ni får kika in där tycker jag eftersom jag inte kommer blogga här nått mer.
Men jag kommer inte att ta bort denna blogg!! Jag vill ha kvar den! :)
Den nya bloggen är inte klar än som ni kommer märka när ni går in på den så ha tålamod håller ju på att lära mig allt nu. :)
PussPuss. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela