yourlovelystaar

Aj..

Publicerad 2012-01-21 12:17:24 i Allmänt,

Okej jag tar tbx om att det inte gör så ont med rälsen, det gör JÄTTE ONT!!
Jag kunde knappt sova inatt för att varje gång jag vände mig i sömnen så lyckades jag komma åt ansiktet och tänderna så det gjorde jätte ont och ibland fick jag en arm av Erik i ansiktet också..
Vrf måste han röra så mkt på sig!?! xD<3
Haha, men iaf när jag skulle äta frukost så fick det bli fil och juice och en kopp med te.
Erik är just nu ute och jagar sen när han kommer hem om vi hinner så ska vi till affären för att köpa mer blondering.
Jag blonderade en gång igår men den blonderingen SÖG!! Den tog typ bara i min utväxt som redan va blond och Erik hade inte ens i blondering där typ.
Så om vi hinner ska vi göra ett nytt försök idag. :)
Ikväll nån gång ska vi bort på middag men vi tar också med soppa åt mig ifall jag inte skulle kunna äta. xD
Men nu ska jag hålla på med mitt PA.
PussPuss. :*


Sry att ni inte får så många bilder men har inte orkat lägga in nya än.^^

Kommentarer

Postat av: Evah

Publicerad 2012-01-21 13:15:30

SV: Åh tack. :) Vad jobbigt det där med tandställningen. Men det är väl bara nu i början det gör ont eller? Kram.

Postat av: Evah

Publicerad 2012-01-21 20:29:34

SV: Åh vad jobbigt. :/ Men får hoppas du vänjer dig. :) Jag hade tandställning när jag var yngre, men det var en sån som man tar ut när man äter och så.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela