yourlovelystaar

You Make Me The Happiest Girl Alive

Publicerad 2011-10-05 21:19:01 i Allmänt,

Jag älskar dig så otroligt mkt! Du gör mig så lycklig. Jag blir alldeles varm i kroppen och glad när du håller om mig, och när jag får ligga mot ditt bröst, vilken underbar känsla jag får då. Jag har aldrig kännt mig så trygg som jag gör med dig. När jag får sova bredvid dig, ååå det är så himla underbart och mysigt. När vi bara sitter och inte gör nånting så mår jag så otroligt bra. Jag kan inte sluta titta in i dina ögon, kan sitta och titta hur länge som helst och man slutar aldrig tycka att dom är dom mest underbara ögonen som finns. Jag älskar allt med dig. Du är så himla perfekt! Har aldrig träffat någon som är som du. Jag saknar dig så mkt! Det blir jobbigt med saknaden ibland när vi inte får/kan träffas på en månad, men när jag får höra din röst när vi pratar i tele så blir allt så mkt bättre och jag klarar av tiden som är kvar innan vi kan träffas. Du är 24 mil ifrån mig. Men nu är det ändå inte så jätte länge kvar innan vi kan flytta ihop och ha ett långt och underbart liv tsm. Ååå vad jag älskar dig! Jag vill alltid vara din, vill alltid att det ska vara DU och JAG! Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra elr vart jag skulle ta vägen.
Du har mitt hjärta Erik Rohdin! Det kommer alltid att tillhöra dig. Jag har aldrig älskat nån så mkt som jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela