yourlovelystaar

Yeeh

Publicerad 2011-10-10 12:38:57 i Allmänt,

Har varit en ganska lugn och mysig helg. :) Har varit med min älskling sen i fredags och det har varit så himla mysigt! Kommer få vara med han idag också för imorn har han teori elr nån körlektion i kd elr va det nu va.^^ Idag hade han teorin också! Han fick GODKÄNT!! Yaay grattis älskling! Nästa steg uppkörning och du har ditt körkort!! :D Sen åt ja och älskii mat och satt och pratade ett tag innan han åkte hem och ja drog till skolan.
Älskar dig så mkt babe.<3
Om en halvtimme har jag ett möte på skolan också, ska väl gå bra hoppas jag. Får se hur mkt jag missar på naturkunskapen. Sen blire teater och slutar 16.30 och hem till älskling och mysa. Nu kommer ja inte på nått mer att skriva så puss hey.<3


kram ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela