yourlovelystaar

Nothing To Do..

Publicerad 2011-10-11 22:10:24 i Allmänt,

Ville verkligen inte gå upp ur sängen idag. Va ju tvungen att åka ifrån mig älskling då för att åka till skolan och han lite senare åka tbx till dalen. Men det positiva är att han kommer hem igen på fredag!!<3
Idag så hade ja teater som första lektion sen projektarbete sen klassråd och sen matte. Har varit en bra dag ändå.
Blir att prata lite med älskling i tele innan ja ska sova. Men nu bara för att jag har tråkigt kommer det en fråge lista sak nedanför bilden ;) x)

Love you so much Erik!!<33333                      



SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? Nej

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa, även fast jag bara haft ett långt. (det som jag har nu<3)

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Är redan i ett underbart seriöst förhållande!<3

4. När hade du sex senast? De får ni gissa isf. Jag säger inget. ;)

5. Har du kört oskyddat nån gång? Ja.

7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej.

8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? JA.

9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej, skulle ja aldrig göra.

10. Haft sex på fyllan? Ja, med min pojkvän!

11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej, men man kan ju älska nån på olika sätt.

12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? JA! Älskar dig Erik!<3

13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Vette fan, tror inte det iaf..

14. Somnat gråtande pga kärleken? Många gånger...

15. Varit på en blind date? Nej

16. Varit otrogen? Nej.

17. Ångrade du dig?

18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Imorn den 12/10-11 har jag 1 år och 7 månader med

den bästa killen i världen!! Kommer bli mååånga fler!!<3333

19. Har du någonsin varit kär? Ja, jag är det nu!

20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja..

 

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Ja. två av dom är Anna Westerlund, Alexandra Ljungberg & Jennie Fernqvist!<3

2. Är du ofta med dina vänner? Inte lika mkt som ja borde vara.. :(

3. Vad brukar ni hitta på? Allt möjligt! :D

4. Bästa minnet med nån vän? Svårt att välja, Men alla filmkvällar borta i lindfors är ett av mina bästa minnen! :D

5. Säg namnet på en riktigt bra vän? Dom tre som står ovanför t.ex och min pojkvän. (har så många underbara vänner men orkar inte skriva alla namn ja är för lat^^)

6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Det kan ja verkligen vara!

7. Har du hatat din bästa vän?

8. Litar du på din bästa vän? Ja det gör jag verkligen!

10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja..

11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja..

12. Vart bor din bästa vän? Forshaga, Molkom, Arvika typ.

13. Snackar du och dina vänner skit om andra? Gör väl alla nån gång?.

14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja..

15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja..

16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej! Vrf skulle jag? :O

17. Har du många kompisar i din klass? Ja, några st har jag. Hoppas väl att bli vän med alla innan vi tar studenten. :)

18. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Kezia är ja med mest. :)

19. En vän som du känt sen du var liten? Johanna Witsch & Elin Berg!

 

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Erik.<3

2. Sov med dig i samma säng? Erik.<3

3. Du delade ett riktigt skratt med? Kezia. :D

4. Du gick på bio med? Erik.<3

5. Du höll i handen? Erik.<3

6. Du gick på stan med? Erik.<3

7. Delade en pizza/kebab med dig? Erik och Lena(eriks mamma). :)

8. Du ringde? Mamma.<3

9. Skickade ett sms till dig? Erik.<3

10. Du kramade? Mamma.<3

11. Gjorde dig lite besviken? Non of your biz..

12. Gjorde dig mycket besviken? Non of your biz..

13. Du skrev med på msn? Ingen aning inte använt msn på år och dar typ. x)

14. Du snackade skit om? Non of your biz..;)

15. Du åkte bil med? Roland. :)

16. Gav dig en komplimang? Erik.<3

17. Du kollade på film med? Erik.<3 ;)

18. Du åt med på resturang? Vet inte. :) Åt med erik på mc igår men det räknas inte som resturang. ;)

19. Betalade något åt dig? Erik.<3 ;D

20. Grät inför dig? Non of your biz..


BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans? Nej.

2. Om inte vem bor du mest hos? Bor bara hos mamma.

3. Har du eget rum? Delar med lillebror, men han sover bara i rummet typ.

4. Egen dator? Ja. :D

5. Egen tv? Ja. :D

6. DVD? Ja. :D

7. Boxer? Nej. :/

8. Internet? Ja. ;).... (hehe).....

9. Vilka färger går i ditt rum? Lite olika färger. :)

10. Har du stror golvyta? Sådär. :)

11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Ja.

12. Är köket stort? Ganska.

13. Ismaskin? Nej.

14. Micro? Ja.

15. Glass i frysen just nu? Ja. ;D

16. Fler än ett badrum? Nej, bara ett.

17. Badkar eller dusch? Badkar.

18. Tvättstuga? Ja, vi bor i lägenhet.

19. Balkong? Ja.

20. Bra grannar? Ja.


DIVERSE

1. Favoritfärg? Svart &röd typ. Men gillar ju flera färger också. :)

2. Mobiltelefon? X10 mini.

3. Skola och program? Folkuniversitetet Gymnasium Musikal.

4. Oskuld? Nej.

5. Senaste filmen du såg? The last airbender.

6. Senaste låten du lyssnade på? Hmm.. Vet inte.

7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Orkar inte kolla..

9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Vet inte..

10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Vet inte.. Men måååånga säkert!!

11. Vad åt du till middag igår? Pasta & baconsås. GOTT!! Älskling och ja som lagade. :D

12. Har du duschat idag? Nej.

13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Godnatt mamma.

14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? Nu går ja och lägger mig, gonatt gumman.

15. Har du skolkat någongång? Ja.

16. Är du en svartsjuk person? Ja.. Tyvärr..

17. Går vänner före en partner? Både nej och ja, beror på vad det är.

18. Kommer du bra överens med din familj? Ja, ganska.

19. Vad ska du äta till middag ikväll? Åt ingen middag. Gjorde varma smörgåsar ist.

20. Har du några syskon? En syster och en halvbror.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela