yourlovelystaar

Orka..

Publicerad 2011-10-07 12:08:06 i Allmänt,

Asså blööö på kulturhistoria! Nog det tråkigaste ämne som finns och vi håller på och skriver uppsatser om feminismer..
Är inte särskilt glad idag heller. nu underhelgen måste jag ha bestämt mig hur jag ska göra.. Inte kul detta asså :(
Men sånt är livet för mig just nu iaf och det är skit.. Men i helgen ska jag få vara med min ÄLSKII och sen så stöttar mamma mig och mina vänner. så det känns skönt att ha så goa människor runt om mig som bryr sig om mig och vill mig väl.<3 Så det är en stor hjälp faktiskt.<3 Men det är mitt beslut och jag har ingen aning om hur ja ska göra så blööööööööööö på det.. :(
Ska väl fortsätta lyssna på läraren nu.. DRYYYYGT!!!

Får bli en gammal bild på mig idag, har ingen ny just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela