yourlovelystaar

Myyys Pyyys!

Publicerad 2011-10-07 19:27:00 i Allmänt,

Idag va ändå bättre än igår. Dagen började med att  vissa hade redovisning i ARL:en, sen hade vi ju den dära tråkiga kulturhistorian och sen  fick vi se på en jääääääääätte bra dansföreställning!! :3 Det va Dans I Värmland som hade den. Men dom va iaf hur duktiga som helst!! :D Blir avis ju, ja vill också kunna vara så bra som dom.
men efter det så slutade vi och min buss hem va sen så jag fick nästan vänta i en timme! :O Men tillslut så kom bussen och jag va äntligen på väg till Lindfors där min älsklii väntade på mig. Den va så himla myyysigt att få träffa han igen!!<3 Har verkligen saknat han jätte mkt<3 (även om det bara gått en vecka). Så vi har myst jätte mkt fram tills nu och ätit tacos. Det va jätte gott med mat, ja va verkligen jätte hungrig. :)
Men nu sitter jaag själv på vårat rum för älskling har dragit till Peter för att spela nån "clan" match på lol. Lol är det spelet som han spelar typ hela tiden min söta skogsmulle + datanörd ;*
Älskar dig så mkt MIN MIN MIN BARA MIN underbara älskling<3


Jag & min Älskii<33333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela