yourlovelystaar

Mys Helg!

Publicerad 2011-10-02 22:30:32 i Allmänt,

Denna helgen har varit en riktig myyyys helg! Älskling kom ju hem i torsdags kväll och då blev det ju såklart tårta för han fyllde 18 år!<33 Sen på fredagen köpte jag migräntabletter och två nya par SKOR!! Dom är as snygga kommer lägga upp bilder på dom snart. På kvällen kom det kompisar hit och vi drack lite cider och bada badtunna och hade det roligt och mysigt. :) På lördagen gick jag och Erik till Jonas(eriks pappa) för att fira erik lite där också. Sen gick vi hem och bada badtunna igen och kollade på film lite senare som jag såklart somnade mitt under så ska se klart den nu ist. Det som ja såg av filmen va jätte bra men va ju så jävla trött. x)
Idag så myste jag och gosiis mest + att han färgade håret på mig. Men sen körde lena hem han. :( Jag följde ju såklart med då men det blev inge mys i bilen eftersom att det va Erik som körde. :[ Men han kör jätte bra!<33 Och han kommer ju komma hem dom kommande två helgerna!<3 men sen åker han bort till Tanzania i afrika i två veckor så ja kommer inte kunna prata med han på två veckor :'( kommer bli ganska så jobbigt och vet inte riktigt när jag får träffa han efter det heller :( Så kommer verkligen njuta dom kommande två helgerna med han nu och bara vara med han!<333 Älskar dig så mkt Erik!<33 Mitt hjärta tillhör dig!<33

Bilder på mig och underbara älskii<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela