yourlovelystaar

Love Me Hate Me

Publicerad 2011-10-04 13:56:39 i Allmänt,

Sitter i skolan och har projektarbete. Mitt projektarbete är foto, t.ex. fånga lite olika känslor på bild och ha det veldigt spexat. Blir säkert jätte bra.. elr kanske inte.. x) Sen har jag klassråd och tråkig matte orkar inte.
Sen vill jag bara säga till vissa personer som har nått problem med mig. Jag ser ut som jag gör och JAG gillar hur JAG ser ut. Jag klär mig i det som JAG tycker är snyggt och det som JAG tycker passar mig. Jag är som JAG är och tänker inte ändra på mig bara för att DU/NI kankse har nått problem med mig. NI känner inte MIG ordentligt så ge fan i att prata skit och sånt när NI inte ens vet sanningen, prata med mig om det ifall ni nu har nått att säga! Jag ÄR som jag ÄR, och jag tänker inte ta nån skit längre och trycka ner mig själv pga er. Jag kör mitt eget race och skiter fullständigt i er, så FU!
Så nu fick jag skriva av mig lite, och de va mkt skönt. Hoppas att dom som detta är menat till fattar att det är till dom och att dom skärper sig och slutar dömma hela tiden.



Kommer väl ett lite roligare inlägg senare fick bara ett litet raseriutbrott elr vad man ska säga :)

Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela