yourlovelystaar

Livet Är Underbart<3

Publicerad 2011-10-24 21:23:11 i Allmänt,

Förlåt för dålig uppdatering på bloggen, men har varken haft ork elr tid för att uppdatera men kommer väl att bli bättre på det, hoppas jag. ;) Har varit mkt med min underbara gosiis och han är sjuk så jag har tagit hand om honom också.<3 Synd bara att det inte blev nån Afrika resa för han.. Dumma mig som smittar han med lunginflammation.. *ledsengubbe*
Nu sitter jag hemma i forshaga och kollar på tv. Har hämtat ut mina jeans också och dom är jätte snygga och sitter bra! Är nöjd nu efter en bra dag. Fick ju skjuts in till skolan av älskling idag också. Det är jätte skönt att han har körkort nu så vi kan åka vart vi vill när vi vill. Mitt liv är underbart just nu inget dåligt alls med livet!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela