yourlovelystaar

1år & 7månader

Publicerad 2011-10-12 18:06:26 i Allmänt,

1 år och 7 månader med min underbara älskling idag!!<33333 :D Älskar dig så otroligt mkt Erik!!<33333 Mitt hjärta, min kärlek, mitt allt, min värld<33 Du är det bästa som hänt mig!<3333 Hoppas på mååååånga fler månader med dig min underbara älskii<333333 Jag är så otroligt lycklig<33 Jag är så glad att ja har dig<3 När jag inte mår bra och är nere finns du alltid där för mig och det är så underbart att alltid ha nån där som stöttar mig och förstår mig<333 I LOVE YOU SO MUCH MY DARLING!<33333

Denna bild tog jag för exakt 1år och 7månader sen!<33 Det va den luckligaste dagen i mitt liv när det blev DU och JA Erik!!<33 Den dagen fick du mitt hjärta och ja vill aldrig ha tbx det!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela