yourlovelystaar

Dryg På Att Uppdatera Bloggen? JA!!

Publicerad 2011-11-29 21:11:46 i Allmänt,

Nej, nu blire fan ett inlägg! Jag har inte orkat uppdatera bloggen på ett tag, men det är för att min gosiis har varit hemma så jag har varit hos han från i onsdags förra veckan tills igår. Det va helt otroligt underbart att få träffa han efter att ha varit ifrån han i nästan 4 veckor! Så jag har ägnat mig bara åt min gosiis.
Nu är det bara 3 och en halv vecka kvar i skolan tills det är jullov! ska bli så jävla gött!!
Nästa helg blire upp till Älvdalen för lucia.
Har ju fått min vita klänning nu pckså och den sitter jätte bra tycker jag och visst jag har mina kurvor så dom syns mkt men jag gillart så för er som kanske inte gör det elr tycker att det ser fult ut så får ni tycka det för det är jag som ska gilla min kropp. :)
Just nu sitter jag och kollar på desperata hemmafruar på 5an. ^^
Orkar inte skriva nå mer nu.
PussPuss. :*

Kommentarer

Postat av: janina

Publicerad 2011-11-29 22:01:49

fina ida! :o :D <3

Postat av: Alexandra Kjellman

Publicerad 2011-12-04 16:41:29

Söt bild! =)

Postat av: YourLovelyStaar

Publicerad 2011-12-05 23:54:26

Janina: Tack, du är fin! :D<3



Alexandra: Tackar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela