yourlovelystaar

Längtan Är Stor!

Publicerad 2011-11-20 22:24:54 i Allmänt,

Jag undrar om någon vill vara modell till mitt projektarbete? (Jag fotar.)
Jag har en modell just nu men skulle gärna vilja ha fler elr iaf en till så hör av er till mig på nått sätt. ;)

Idag har jag inte gjort så mkt, blev hämtad hos Elin imorse vill tacka henne för en rolig kväll/natt igår. :)
När jag kom hem blev det att hjälpa mamma med tvätten sen sitta och ta det lite lugnt och små städa lite.
Sen har jag inte gjort så mkt idag förutom att pratat med min gosiis.<33
Saknar han jätte mkt, har gått två veckor sen ja fick träffa han. Men nu är det bara 4 dagar kvar innan jag får träffa han igen.<33
Längtar så otroligt mkt!!<33

Bild på mig från igår. :)

PussPuss. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela