yourlovelystaar

Inte Så Mycket Att Skriva Om..

Publicerad 2011-11-15 12:40:03 i Allmänt,

Okej det blev inget mer inlägg igår men jag orkade inte göra nått.
Igår när jag kom till stan så gick jag och fixade några ärenden och fick reda på en glad överraskning typ x) jag köpte också 2 par nya leggins det va rea på dom på H&M så jag köpte ett par vita och ett par svarta.
Sen var det dagr att gå till skolan och då va det naturkunskap vilket är min favorit lektion, så dom lektionerna är dom som jag ser mest fram emot.
Idag blev jag hemma från skolan dock mådde inte så bra men börjar känna mig lite bättre nu.
Jag va ju hemma underhelgen och va sjuk så skulle egentligen behövt vara hemma igår och vila en extra dag men det fick bli idag ist. Nu ska jag ringa ett samtal, hörs kanske senare idag.
PussPuss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela