yourlovelystaar

Gomorgon

Publicerad 2011-11-21 10:20:53 i Allmänt,

Dagen började med att sjunga för min lillebror som fyller 10 år idag! Grattis till han! :D
Nu sitter jag och äter frukost och kollar lite på lyxfällan och väntar på att klockan ska bli kvart över 12 då jag ska få skjuts in till skolan.
Börjar klockan 13 idag, så jävla skönt äre! Jag älskar måndagar! ;)
Min första lektion är naturkunskap vilket är min favorit lektion och sen efter det har jag teater och jag slutar klockan 16.30 och då blire hem och fortsätta fira min lillebror. :)
Jag har slarvat under helgen med mina pilates övningar för magen för har varit en ganska så slapp helg, så igår kväll så gjorde jag lite extra mkt.
Jag ska börja köra längre pass för nu kör jag knappt 3 minuter.
Jag är lat så har tyckt att det räcker men ska börja göra det längre.
Egentligen ogillar jag ju att träna för jag är så lat, x) men jag har inte haft motivation till det förut som jag faktiskt har nu. Vill ju få en snygg mage till sommaren. ;)
Jag vill bli kunna bli helt nöjd med min kropp nån gång och det är min mage som jag inte gillar, allt annat på min kropp är jag nöjd med.
Fast skulle inte ha nått emot att bli längre. Tur att det finns klack skor. XD
Har inget mer att skriva får väl se om det blir nått inlägg senare idag elr inte.
PussPuss. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela