yourlovelystaar

Glad Är Jag!!

Publicerad 2011-11-16 14:01:15 i Allmänt,

Idag har varit en riktigt bra dag! :D
Jag kom ju sen till skolan vilket inte va så kul men vi gjorde inte så mkt på foto lektionen ändå.
Det roligaste som hände idag va när jag kollade runt på nätet efter en balklänning och nu har jag hittat den klänningen som jag vill ha!! :D Är så ultra glad och jag älskar klänningen nu ska jag bara få ihop pengarna till den så är den min sen!! :D
Men ni kommer inte få se hur den ser ut för ens till balen om jag kan hålla mig från att visa upp den. ;)
Har inte så mkt mer att skriva nu PussPuss.

Här är lilla jag idag. :) (har håret uppsatt i en toffs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela