yourlovelystaar

Blöö..

Publicerad 2011-11-11 09:22:27 i Allmänt,

Sitter i skolan och fryser, svettas, har ont i halsen, feber m.m. Känns jätte skönt att vara i skolan just nu... elr inte...
Gick till skolan för trodde att det skulle gå över och ja vill inte ha frånvaro.
Men jag slutar 13.30 så jag överlever denna skoldag om jag tar det lugnt.
Blir att ställa in sina planer under helgen för att bara ta det lungt och vila upp sig ist, om jag inte blir bättre.
Blöö på detta säger jag bara...
Ingen lärare på första lektionen heller vilket både är skönt och tråkigt för ville ha denna lektion.
Sen vaknade jag så sent så fick strässa till bussen så va den sen ändå såklart!! Så jag hade hunnit äta frukost så jag hade sluppit sitta här med ont i magen för att jag inte ätit nått!!
Idag är en sån dag som ja bara vill klaga på allt och tycka synd om mig själv.. Längtar hem till sängen!!
PussPuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela