yourlovelystaar

BAAAAAATMAAAAN

Publicerad 2011-11-18 20:04:23 i Allmänt,

Idag blev ja ju sen till skolan för hade glömt att dom lagt in en till lektion på fredagar. När jag kom till skolan hade vi ARL och sen lunch, sen dans och sen slutade jag för dagen iaf. ;)
När jag väntade på bussen träffade jag två goa pojkar också och en utav dom va mkt saknad. Har inte träffat han på hur länge som helst typ! Men det va mkt roligt att träffa dom. :)
Jag har typ slöat pluggat och inte gjort så mkt sen jag kom hem. Mitt humör har gått upp och ner idag också, men just nu är det på topp, jag är typ lite hyper. x) Jag har skrattat mkt också pga denna bild. x)
Det som jag ser fram emot nu är att få prata i tele med min underbara saknade GOSIIIS ÄLSKLING!!!<33<33<33<33
Mohaha I love it!! :D x)
Nananananananananananananananana BAAAAAATMAAAAN!!!! :D :D :D :D

Kan seriöst inte sluta skratta när jag kollar på denna!! XD
PussPuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela