yourlovelystaar

Trött Och Sur På Vädret!

Publicerad 2011-12-13 22:17:50 i Allmänt,

Är så himla trött efter helgen och sover jätte dåligt gör jag också men vet inte vrf. :(
Behöver min älskling brevid mig i sängen om jag ska lyckas sova en hel natt.
Idag va det ju lucia men åkte inte och kollade på luciatåget i skolan idag jag orkade inte så åkte till skolan på eftermiddagen ist och när jag kom dit så hade jag teater i två timmar sen ett kort klassråd och efter det slutade vi. :)
Kom hem runt 16.00 idag och då satte jag mig för att plugga och lyssna på musik sen blev det att kolla på tv.
När mamma kom hem från affären så blev det att göra min räksallad som jag ska ha tills imorn då vi har vinteritrottsdag i skolan och jag gillade inte maten vi skulle få så tar hellre med mig eget.
Så imorn ska jag vara bårta vid våxnäs i tingvallahallarna racksenter elr vad nu den hallen heter. x)
Jag ska spela badminton med Kezia hela dagen.
Haha det är ju visserligen vinteridrottsdag men fanns inget vintrigt som man knde välja typ och jag är hellre inomhus men det vädret som vi har här hemma!!
Är så sur över vädret och vill tbx till älvdalen då det är MKT snö där! Ett vinterland helt enkelt! Medans här nere hav vi regn och is och knappt nån snö alls.. :(
Ge mig snö!! och bort med isen!!

(Gammal bild men gillar den ändå^^).

PussPuss. :*

Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2011-12-14 22:04:57

Uan, låter som en dålig vinter! Själv har jag dykt ner i snön ett par gånger idag när vi var ute och tolkade, superkul! Du får höra av dig nästa gång du är i Älvdalen så far vi ut i snön :)

Postat av: YourLovelyStaar

Publicerad 2011-12-15 18:33:13

Catta: Jo det suger att vi inte har nån snö! Jag som älskar snö. Nu har vi bara regnigt och lite is, jätte tråkigt väder och det är lixom jul nästa vecka så hoppas verkligen att snön har kommit tills dess.

Nästa gång jag jag kommer upp så måste vi ut och leka i snön! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela