yourlovelystaar

Tråk Dag!

Publicerad 2011-12-09 21:50:54 i Allmänt,

Detta blev en riktig tråååååk dag!
Skulle upp och städa imorse sen skulle älskling färga håret på mig och sen skulle vi till ishallen och hjälpa till att börja bygga scenen men kunde jag det?? Neeej såklart inte för min högra sida av magen elr va det nu är har börjat göra så jävla ont igen så jag fick bli hemma idag medans älskling drog iväg och jobbade.
Jag har iaf städat så mkt som jag orkade men inte klart än.
Imorn blir det iaf jobb, hoppas jag. xD
blev pizza till mat idag också som älskling kom hem med men när vi ätit klart åkte han och jobbade igen så nu är jag här själv, igen, som jag varit nästan hela dagen och bara väntar på att han ska komma hem.
Har ni kära läsare nått förslag som man kan göra för att fördriva tiden??
Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och sjunger med. Haha undrar om dom som älskling hyr sin lägenhet av hör mig. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela