yourlovelystaar

På Väg Hem..

Publicerad 2011-12-12 09:44:31 i Allmänt,

Nu sitter jag på bussen på väg hem till värmland från dalen. Kan säga att det inte är kul.
Jag vill stanna hos min älskling. :( Saknar han redan jätte mkt!! Men han kommer iaf hem till jullovet som är om två veckor så det är skönt men ändå två veckor är så lång tid.. :( Hoppas att tiden bara rusar iväg så att det känns som att vi inte varit ifrån varandra så länge.
Under helgen va det Luciafest i natt och jag och älskling va med och hjälpte till.
Det va väldigt roligt man träffade jätte trevligt folk och sånt. :)
Banden som spelade var Ebba Gold och Adam Tensta. Dom funkade att lyssna på men hört bättre.^^
Idag är jag jätte trött för sov oroligt inatt och jag ville inte att det skulle bli idag för va ju tvungen att åka ifrån min älskling på våran månads dag! :''(
Vi har 1 år och 9 månader idag och jag får inte spendera dagen med min älskling. :(
Ska dra till skolan när bussen är framme i Karlstad också men vet inte om jag är så pigg på det för är jätte trött och mår inte så jätte bra så det kanske blir att åka hem ist men det märks då.
PussPuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela