yourlovelystaar

Keep Getting Better

Publicerad 2011-12-05 23:33:31 i Allmänt,

Hellu på er! Jaa under helgen hände det inte mkt alls men kände mig inte så pigg så det gjorde inte så mkt att inget hände. Men i söndags så fick vi besök och då björ vi på tacopaj som jag gjorde och det blev jätte gott!!
Jag åt så mkt att jag mådde illa. och sen fika på det också. ;) det blev en fet söndag men man får ha sånna dagar ibland men inte hela tiden (ska jag säga som är en gottegriiiis).
och nu har jag slutat slarva med mina magövningar också.
Så jag är faktiskt inte lika sugen på godis längre och blir jag sugen tar jag nån frukt elr nått oftast för det hjälper oftast mot suget det med.
Idag åkte jag till lindfors och sover hos min killes mamma som är så underbar. :)
Hon hade fått brev om att posten hade varit här med min balklänning klockan 13.05 elr nått sånt och vem är hemma då alla jobbar ju vid den tiden så på lappen stod det att vi skulle hämta det i konsum i molkom ist så vi åkte dit och tror ni att klänningen va där?? Nej såklart inte, utan då hade dom kört den till posten i forshaga ist så kommer den till molkom imorn när jag inte är här! Gaah idioter! Skriver en sak och gör en annan jag ville ju ha min klänning så jag vet att den passar på mig och att den sitter jätte bra på mig!
Men det kan inte alltid gå som jag vill. :)
Ikväll har jag pratat med min älskling ett tag och pluggat lite och grejs. :)
Lyssnat på musik också så det har fastnat en låt i min hjärna. -.-
Just nu sitter jag och längtar tills på torsdag för då åker jag upp till min älskling!<333 Jag längtar jätte mkt!!
Ojj vad mkt text det blev. :3
Ha en fortsatt trevlig kväll/natt! Nu blire en film och sängen för mig. :) (Visst jah, jag är jätte törstig och vill ha vatten men det går inte att dricka vattnet i molkom och på några andra ställen. :( Hoppas dom fixat det tills imorn för jag är TÖRSTIG!!)
PussPuss. :*

(I´m sexy and I know it, dadadadadadadada.. dumma låt som har fastnat i min hjärna -.-).

Kommentarer

Postat av: Sannie

Publicerad 2011-12-06 12:05:39

åh nej, nufick jag den låten på hjärnan.. tack XD

Postat av: hanna stångberg

Publicerad 2011-12-06 16:29:40

Hej :D var gärna med i min julklapps kalender där du kan vinna fina priser varje dag, lucka 6 hittar du här: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2147336 ha en bra dag för det ska jag :D idag blir jag 18, kramisar!

Postat av: YourLovelyStaar

Publicerad 2011-12-06 20:00:05

Svar:

Sannie: Haha. x) Ja bjur på den. ;)



Hanna: Ska gå in och kika på det. :D Stort grattis till dig!! :D KramKram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela