yourlovelystaar

Hemma Dag

Publicerad 2011-12-15 18:53:03 i Allmänt,

Blev hemma idag med träningverk i hela kroppen. Spelade ju badminton och squach(stavning)(då man slår bollen mot en vägg först sen till den andra) igår hela dagen och jag är inte van vid att röra mig så mkt. x)
Men det var hur roligt som helst! :D
Har ont extra mkt i min arm nu också efter att ha först slagit i det i en dörr och sen spelat massa, det är höger armen.
Jag hade ont i huvudet idag också men det försvan efter att ha sovit ett tag.
Det suger att vi inte har nån snö här hemma också!
Jag är jätte ledsen över det! :( Det är ju lixom jul nästa vecka på lördag och vi har ingen snö!! :''(
Vill INTE ha det här J***A regnet som är under dagarna! Så i år önskar jag mig massa snö!!
Tror att jag är på väg att bli sjuk också men det vill jag inte bli så jag tänker inte bli det.
nått som är positivt är att underbara GOSIISEN kommer hem nästa vecka! :D
Under jul kommer det bli mkt bil åkande för han och mig.
Den 23 ska vi vara hos hans pappa och fira, den 24 åker vi till min pappa för att fira, den 25 åker vi först till min farmor och farfar och firar lite där men inget bestämt än, senare under dagen åker vi till min mamma och firar och den 26 åker vi till Eriks mamma och firar. Så vi har fullt upp kan man säga. :)
Har inget mer att skriva nu så TTUL. (Talk To You Later.)
PussPuss. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela