yourlovelystaar

En Vecka Kvar!

Publicerad 2011-12-17 00:53:43 i Allmänt,

Va sjuk idag, har inte orkat göra nått alls.
När jag vaknade i morse hade jag ont i huvudet så fortsatte sova, sen gick jag upp åt frukost kollade på tv och sen kom lillebror hem från skolan och satte sig framför teven och då somnade jag igen.
Vaknade upp nån/några timmar senare, fortfarande lika slut och ingen ork till nått men tvingade mig upp fixade lite mat och gick å la mig igen.
När mamma kom hem hade hon petrus mat med och det va jätte gott!
Nu fram åt kvällen/natten är jag piggare så kan inte sova men ska nog sova så fort mamma kommer hem från en kompis. :)
På söndag är det ju fjärde advent också och nästa vecka på lördag är det Jul!! Gaaaaaaaah, jag längtar huuuuuuuur mkt som helst!!!!
Jag bara älskar julen!!!<3333 Man får träffa vänner och familj och bara ha det mysigt. :) Julklappar spelar inte mig nån roll om man får elr inte, det va bara roligt när man va barn, nu när man är äldre vet man inte vad man ska önska sig för tänker man efter har man redan allt som man behöver. :)<33
Julklapparna är typ som en bonus men som jag inte har nått emot att slippa. Det som jag tycker är roligt är att ge bort julklappar. Det bästa med julen är att alla är samlade och har det mysigt ihop och det tycker jag att fler borde tänka på, att julen handlar om nått så mkt mer än julklapparna, det handlar om att vara tacksam för att vi har varandra och ta in dom som kanske inte har nån att fira med och göra så att den ska känna sig älskad också.
Julen gör mig alltid så glad och tacksam för det jag har och jag hoppas att det är många fler där ute som känner lika dant.

Jag skulle kunna skriva så himla mkt om det här men tycker att det här räcker. :)
Puss & Kram på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela