yourlovelystaar

3 Dagar Kvar..

Publicerad 2011-12-19 20:24:30 i Allmänt,

.. i skolan nu. :)
Det är så otroligt skönt och det enda ämnet vi gör nått i är teatern typ och kanske nått mer ämne.
Nu finns det lite snö ute också och jag är jätte glad för det och hoppas verkligen att det ligger kvar!
Jag vill ha snö under mitt jullov annars känns det inte som att man har jullov.
På onsdag kommer antagligen gosiisen hit också och det ser jag jätte mkt fram emot!! :D<33
Idag har jag varit jätte trött och mår inte så jätte bra precis men gick till skolan ändå och tog mig igenom dagen.
Det blir en tidig kväll för mig idag men sova är ju alltid skönt, iaf när jag sover brevid min älskling för det är bara då som jag känner mig helt trygg annars har jag oftast mardrömmar.
Men nu ska jag se lite på tv och sen sova.
PussPuss. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Stjärnlöf

Mitt namn är Ida, är 18 år. Är oftast mkt glad utav mig, och jag har världens skadeglädje. Går sista åter på gymnasiet! Har ett underbart förhållande med min underbara Erik! Efter gymnasiet kommer jag försöka få jobb, och lite senare utbilda mig till massör och kanske fotograf. Har inga bestämda framtidsplaner just nu. Här på bloggen kommer jag skriva om det jag känner för och saker som händer i mitt liv, och det kommer bli mkt bilder.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela